מרן חכם שלום על אריה דרעי: "יו"ר ש"ס עוד שנים רבות"

איתי גדסי No Comments on מרן חכם שלום על אריה דרעי: "יו"ר ש"ס עוד שנים רבות"

על רקע השמועות על חזרתו האפשרית של השר לשעבר אריאל אטיאס לתנועת ש"ס, למקרה ודרעי יאלץ להתפטר עקב הגשת כתב אישום כנגדו. מביתו של מרן חכם שלום יוצאת הודעה חריגה להבהרת העניין: "לנשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב שלום כהן שום ספק שיוכח כי לא עבר על החוק והוא ימשיך בתפקידו עוד שנים רבות"

צילום: בעריש פילמר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הפרסומים שהופצו לאחרונה, כביכול בתנועת ש"ס קוראים לחזרתו של השר לשעבר אריאל אטיאס לתנועת ש"ס, כהכנה למקרה שבו יוגש כתב אישום כנגד יו"ר התנועה אריה דרעי. דבר שיאלץ אותו להתפטר מראשות ש"ס. הודעה חריגה שיוצאת מביתו של מרן חכם שלום כהן, מבהירה כי דרעי ביקש להחזיר את אריאל אטיאס לכהן כמחליפו של שר הדתות ר' דוד אזולאי ז"ל.

תגובת בית מרן נשיא המועצת שליט״א: "יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הוא זה שהעלה את שמו של השר לשעבר אריאל אטיאס ושמות נוספים כמחליפים אפשריים לשר הדתות דוד אזולאי ז״ל, בשיחות שקיים עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן. השר דרעי, יזם בנוסף פניות של אנשים נוספים לשר לשעבר אטיאס והעלה שמות נוספים כמועמדים להחליף את השר המנוח דוד אזולאי ז״ל".

עוד נמסר מבית מרן: "הטענות והרכילות כאילו השיחות הללו נערכו בשל המלצות המשטרה הם דבר הבל ושקר גס. השר אריה דרעי יישאר יו"ר ש"ס עוד שנים רבות ואין לנשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב שלום כהן שום ספק שיוכח כי לא עבר על החוק והוא ימשיך בתפקידו עוד שנים רבות".



0 תגובות